قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

✅✅شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات (آروان مال):✅✅

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی ما به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌ سایت (آروان مال) هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، , سایر خدمات و امکانات ارائه شده توسط پشتیبانی سایت به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات ما میباشد. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین ما از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

/-

/-

✅1- قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و امورات (آروان مال) منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متقابلاً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های (آروان مال) تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

✅ تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات ما اقدام نماید.

✅ ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات ما استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا با پشتیبانی تماس میگیرید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که ما به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد (آروان مال) برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه ما را در پروفایل خود لغو کنند.

/

/

✅ 2-سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

(آروان مال) به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

(آروان مال) متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت ما، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

حساب کاربری: تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است. آروان مال مسئولیت هیچ گونه سوء استفاده از حساب کاربری شما را برعهده نمیگیرد.

/

/

✅ 3-روند مرجوعی كالا و استرداد وجه

همه تلاش ما در فروشگاه آروان مال این است که کالای خریداری شده در شرایط مطلوب به دست شما برسد.
با این وجود ممکن است پس از خرید، به دلایل خرابی، مشکل فنی، مشکل ظاهری، مشکل در اصالت کالا، مغایرت سفارش و… تصمیم به بازگرداندن کالا بگیرید. ما این امکان را برای شما در نظر گرفته ایم که با آسودگی خاطر در مدت 7 روز بعد از دریافت کالا، برای بازگرداندن آن اقدام کنید و پس از بررسی کارشناسان، روند بازگشت وجه انجام خواهدشد.

/

/

✅ 4-مدت زمان تحويل

مدت زمان تحویل تمام کالاها در فروشگاه آروان مال 24 تا 48 ساعت کاری میباشد.

/

/

✅ 5-ساعت پاسخگويی

مشتریان محترم میتوانند از ساعت 8 صبح تا 24 شب در تمامی ایام کاری و تعطیلات، با شماره تماس های درج شده و یا از طریق واتس اپ تماس حاصل نمایند.

/

/

✅ 6-نحوه پرداخت وجه

مشتریان عزیز میتوانند از طریق سایت ثبت سفارش کرده و پرداخت را نهایی کنند و یا با تماس با پشتیبانی و پرداخت بیعانه، باقی مبلغ را هنگام تحویل کالا پرداخت نمایند.

/

/

✅ 7-شرایط ارسال – حمل و نقل

آروان مال با شرایط ارسال سریع‌ و پرداخت در محل، لذت خریدی متفاوت را برای شما فراهم می کند. در حال حاضر طرح تحویل 1 تا 2 روز در همه شهرهای ایران بسته به شرایط جوی فعال شده است.
ضمنا تمامی سفارشات تهران و حومه با راننده و خودروهای باری اختصاصی فروشگاه ارسال خواهد شد و همچنین برای ارسال سفارشات به تمامی شهرها و شهرستانها از پست و باربری استفاده میشود.
فروشگاه آروان مال جهت رفع نگرانی شمـا خریداران گرامی از بابت ارســـــال و حمل و نقل، تمامی کالاهای سفارش داده شده را بصورت کامل و محفوظ در برابر آسیب هـــای احتمالی حین حمل و نقل، بسته بندی خواهد کرد.

/

/

✅ 8-پشتیبانی و خدمات پس از فروش

در مورد نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش به غیر از پشتیبانی کامل فروشگاه، تمامی محصولات موجود دارای 5 سال گارانتی خدمات و همچنین 2 سال گارانتی تعویض میباشند. ضمنا تمامی مراحل نصب و راه اندازی محصول توسط شرکت گارانتی انجام میشود.

 

 

از آخرین اخبار های ما مطلع شوید!

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به آروان مال بوده و محفوظ میباشد.